Omlett

Elsőre hihetetlen lehet, de tényleg semmit nem kell nélkülözni vegánként sem. 😉

A csicseriborsó teljesen gluténmentes és tele van növényi fehérjével. Tele van rostokkal, folsavval, B-vitaminokkal, kalciummal, magnéziummal és még sok más vitaminnal és ásványianyaggal is, így megkap a szervezetünk mindent, amit egy hagyományos tojásrántotta adhat, kivéve a negatívumokat! Pl. A csicseriborsó, a tojással ellentétben koleszterinmentes. 

Hozzávalók:

(1 adag)

  • 3 ek csicseriborsó liszt
  • 1 ek tápióka keményítő
  • bors
  • kurkuma (színe miatt)
  • kb fél deci víz / növényi tej
  • Bármilyen zöldség ami egy hagyományos omlettbe illik
  • Fél tk szódabikarbóna / sütőpor

Elkészítés:

Egy kis hagymát/paprikát/gombát.. amit szeretnénk, kicsit megdinsztelünk és közben palacsinta tészta állagúra keverjük a csicseriborsós masszánkat. Ha kicsit megpárolódott a zöldség, ráöntjük a masszánkat és pár perc alatt, mindkét oldalát megsütjük. A végén tölthetönk bele bármit.

Én hagymát és pirospaprikát pirítottam meg és arra öntöttem a tésztát, a végén pedig jó sok zöldséggel tömtem meg:)

Fontos, hogy a serpenyőnk olajos legyen, mivel könnyen letapadhat.

Love,