Az éppen kedvenc salátaöntetem:)

Igyekszem minden főétkezés mellé enni valamilyen nyers salátát, hiszen tudjátok, TELJES TÁPLÁLÉKBEVITELÜNK LEGALÁBB FELE FRISS-ÉLŐ ÉTEL LEGYEN!

Búzacsíra pelyhet szoktam szórni gyümölcssalátára, joghurtba és salátára is, mivel számtalan pozitív hatása van:

A búzacsíra hamisítatlan „egészségkoncentrátum”, nagy mennyiségben tartalmaz aminosavakat, zsírsavakat, ásványi sókat, fehérjét és vitaminokat. Különösen az antioxidáns hatású E-vitaminban gazdag, ennek köszönhetően a búzacsíra hatékonyan alkalmazható az öregedés, valamint a rák ellen.

Forrás: vitalitas-magazin.hu

Hozzávalók:

  • 1 tk citromlé
  • 1 ek Dió olaj / Sárgabarackmag olaj / olíva olaj
  • 1 tk rizsszirup
  •  csipet só
  • 1 tk mogyoróvaj
  • Borsónyi mustár

Elkészítés:

Keverjük egyenletesen össze a hozzávalókat és öntsük a salátánkra 🙂

Bébi spenótból, paradicsomból, répából és retekből készítettem a salátámat, majd búzacsíra pehellyel és tökmaggal szórtam meg.

 

Love,