5 Aranyszabály

A gabona táplál, a zöldség tisztít, a gyümölcs frissít!

  1. Támogassuk a szervezet hajnaltól délig tartó tisztulási periódusát bőséges folyadékbevitellel,illetve gyümölcsök fogyasztásával.
    Reggel egy kis kesernyés vagy savanyú langyos itallal (pl. citromos víz, gyógytea vagy grapefruit lé) érdemes kezdeni a napot.
  2. Napi kb. 2 liter folyadék fogyasztása javasolt, kb 2 óránként 2dl-es elosztásban. Étkezés előtt fél órával fogyasztott folyadék megalapozza a jó emésztést , az étkezés közben ,illetve közvetlenül utána fogyasztott folyadék viszont megzavarja az emésztési folyamatot! (Felhígítja a gyomorsavat.)
  3. Reggel a gyümölcs, délben a gabona, este a zöldség domináljon étkezésünkben. A gabona táplál , a zöldség tisztít, a gyümölcs frissít. Igyunk rendszeresen gyógyteákat, fogyasszunk superfood-okat.
  4. Minden étkezésnél fogyasszunk nyers táplálékot is! Teljes táplálékbevitelünk legalább fele friss-élő étel legyen!
  5. Nagyon fontos az alapos rágás. (“Lassan rágsz,tovább élsz”) Nem jóllakni kell, hanem megelégedni. A tökéletes emésztéshez a félig telt gyomor az ideális. Nyugodt lelkiállapotban együnk és evés közben az evésre figyeljünk. Kerüljük a sietve, illetve a stresszes-állapotban történő étkezést!